Editare Desen Seturi Feronerie

Top  Previous  Next

Editare Desen Seturi Feronerie

BrowseBlueLeft BrowseBlueRight

 

Începând cu Winarhi 8, desenul feroneriei se poate face într-o manieră mai simplă și în același timp mai realistă, direct din Articole și Seturi. Pentru a vedea conceptul de bază și metoda de desenare precum și câteva exemple, dați click aici.

Metoda de desenare folosită până la Winarhi 8 este valabilă în continuare și este descrisă mai jos.

 

editare desen seturi feronerie

 

 

În această fereastră se pot desena articolele de feronerie iar apoi grupa pe diverse seturi de feronerie pentru a apărea pe ferestrele cu deschideri.

Variabilele şi funcţiile folosite la desenare sunt:

 

La desenarea articolelor de feronerie:

         Variabile:

 OW (sau OrigWidth) - Original Width, lăţimea articolului aşa cum este definită la acel articol

 OH (sau OrigHeight) - Original Height, inaltimea articolului aşa cum este definită la acel articol

 FX (sau FinalX) - Final X, coordonata X de afişare cerută la desenarea setului de feronerie

 FY (sau FinalY) - Final Y, coordonata Y de afişare cerută la desenarea setului de feronerie

 FW (sau FinalWidth) - Final Width, lăţimea cerută la desenarea setului de feronerie

 FH (sau FinalHeight) - Final Height, înalţimea cerută la desenarea setului de feronerie

 RW (sau RabbetWidth) - Lăţimea falţului

 RH (sau RabbetHeight) - Înălţimea falţului

 

         Funcţii:

 MoveTo(X, Y) - mută cursorul la (X, Y)

 LineTo(X, Y) - desenează linie până la (X, Y)

 Arc(X1, Y1, X2, Y2, X3, Y3, X4, Y4) - desenează un arc în dreptunghiul ((X1, Y1), (X2, Y2)) între intersecţiile centrului cu (X3, Y3) si (X4, Y4). Desenarea este în inversul acelor de ceasornic si porneşte de la (X3, Y3).

 Chord - indentic cu Arc doar ca uneşte cele două capete printr-o linie

 Ellipse(X1, Y1, X2, Y2) - desenează o elipsă în dreptunghiul ((X1, Y1), (X2, Y2))

 Rectangle(X1, Y1, X2, Y2) - desenează un dreptunghi de la (X1, Y1) inclusiv, până la (X2, Y2) exclusiv

 Brush(cod) - modifică umplerea. “cod” poate fi: Clear, Solid, Black, White, Red, Green, Silver, Maroon

 Pen(cod) - modifica peniţa. “cod” poate fi: Black, White, Red, Green, Silver, Maroon

 TextOut(X, Y, text) - afişează textul la coordonatele specificate

 Font(Size, Name, Color, Style) - modifică fontul. Parametrii necompletaţi nu se modifică.

         "Color" poate fi: Black, White, Red, Green, Silver, Maroon.

         "Style" poate contine: Bold, Italic, Underline, StrikeOut        

 

 

 

La desenarea Setului de feronerie:

         Variabile:

 RW (sau RabbetWidth) - Lăţimea falţului

 RH (sau RabbetHeight) - Înălţimea falţului

 RW2 (sau RabbetWidth2) - Lăţimea falţului ochiului inactiv (daca exista stulp)

 DHW (sau DeltaHeightWindow) - Diferenţa până la partea de jos a ferestrei

 

         Functii:

 Draw(Cod, FX, FY, FW, FH, FlipType) - desenează articolul cu codul Cod la (FX, FY) cu dimensiunea (FW, FH) oglindit cu FlipType

         Daca FW sau FH sunt -1 le setează pe cele originale (OW, OH)

         FlipType poate fi conpus din literele O (orizontal), V (vertical) si D (diagonal) sau orice altceva pentru a nu avea efect

 Draw2 - similar cu Draw dar desenează în ochiul inactiv (dacă există stulp)

 Set(Var, Val) - Var este un text care in desenarea articolelor ia valoarea Val. Este folosită la transmiterea unor valori suplimentare articolelor. Exemplu: Set(LatSus, 140), LatSus putând fi folosit la desenarea articolelor.