Raspunsuri la intrebari frecvente

Top  Previous 

 

 

 

Q: La pornirea winarhi-ului imi apare mesajul de mai jos:

 

eroare hasp1

 

A: Acest mesaj, în general, apare când cheia de protecţie lipseste, nu este bine instalată sau este blocată de antivirus sau firewall. Ca şi verificare suplimentară că ceva nu este în regulă cu cheia de protecţie, puteţi introduce în orice browser de internet, adresa: localhost:1947/_int/devices.html şi browser-ul ar trebuii să vă afişeze o pagină cam ca cea de mai jos în care este listată cheia HASP din calculator. Dacă această pagină nu apare, ceva nu este în regula cu driverii cheii şi vor trebui reinstalati sau dezinstalat programul care blochează portul cheii.

Dacă pagina apare dar în lista nu aveţi nici o cheie, inseamnă ca nu e bagată cheia USB în calculator.

 

eroare hasp2

 

 

 

 

Q: Am instalat Winarhi, dar la pornire imi da următoarea eroare:

 

qa2

 

A: Va trebui să încarcaţi o bază de date. După ce daţi OK la mesajul de mai sus, Winarhi vă va cere calea către baza de date.

Baza de date conţine profile, feronerie, umpluturi, accesorii, etc şi este necesară rulării programului. Baza de date este un fişier cu extensia wa4 (pentru Winarhi 4), wa5 (pentru Winarhi 5) sau wa6 (pentru Winarhi 6)

 

 

 

 

Q: Am instalat Winarhi dar când doresc să previzualizez sau să tipăresc diverse documente imi apare mesajul de mai jos:

 

qa3

 

A: Winarhi 6 a pornit cu o bază de date din Winarhi 4, în care rapoartele erau făcute cu alt editor de rapoarte. Va trebui să va descărcaţi şi încărcaţi partial (doar rapoartele) în baza de date, rapoartele pentru Winarhi 6. Baza de date cu aceste rapoarte o găsiţi la adresa: http://www.dualsoft.ro/demo.htm.

 

 

 

Q: Nu pot previzualiza unele documente din lista de documente.

 

A: Pesemne ca licenţa pe care aţi achiziţionat-o nu conţine modulele pentru documentele respective. Contra cost, puteţi pune respectivele module. Vă rugăm să ne contactaţi.

 

 

 

Q: Nu am acces la unele facilităţi sau meniuri din bara de meniuri.

 

A: Sunt două posibilităţi: ori licenţa pe care o aveţi limitează accesul la respectivele meniuri, ori baza de date este protejată. Pentru o altă licenţă vă rugăm să ne contactaţi iar pentru deblocarea bazei de date vă rugăm să contactaţi proprietarul bazei de date.