Editare Articole Feronerie |
Top Previous Next |
In aceasta fereastra se introduc/editeaza articolele de feronerie.
Utilizare - Destinatia articolului (usa sau fereastra)
Cod Magazie - Codul articolului (de regula codul de magazie)
ATENTIE!!! A nu se face modificarea codului de magazie direct in camp! Modificarea directa in camp, nu duce si la modificarea articolelor din seturile de feronerie. Pentru modificarea codului, apasati butonul din dreapta al mouse-ului (dupa ce in prealabil s-a selectat articolul la care se doreste modificarea codului) si se alege din meniu "Modifica Codul" sau se apasa butonul "Modifica Codul", iar in fereastra care apare se introduce noul cod.
Culoare - culoarea articolului de feronerie - denumire culorii trebuie sa fie identica cu cea din profile, pentru ca, in momentul in care se alege o culoare a profilelor, aceasta sa corespunda cu culoarea articolului de feronerie. In cazul in care cimpul de culoare este gol, articolul se introduce indiferent de culoarea profilelor.
Marca - Marca (Producatorul sau furnizorul) articolului de feronerie
Denumire - denumirea articolului de feronerie. In cazul in care se modifica denumire unui articol de feronerie, dupa modificare selectati din meniul "Diverse" -> "Copiaza denumire in seturi" pentru a actualiza denumirea din seturile de feronerie
UM - Unitatea de masura al articolului (de regula "buc")
Pret - pretul pe unitatea de masura (fara TVA)
Minute manopera - Numarul de minute necesar pentru montarea articolului respectiv. Acesta influenteaza direct costul de manopera al ofertei finale (si implicit valoarea totala)
Valuta - Valuta in care este exprimat pretul articolului respectiv (in cazul in care oferta se face intr-o anumita moneda, iar pretul este in alta moneda, se face conversia automata in functie de valorile introduse in OPTIUNI -> SETARI -> CONSUM SI OFERTARE ->CURS VALUTA
Categorie Consum - Categoria de consum din care face parte articolul respectiv
Rabat - Procentul de rabat oferit de furnizor pentru articolul respectiv In casuta din dreapta sus se pot introduce functii, acestea au rolul de a crea dependintele dintre elementele de feronerie si alte produse (de exemplu, in cazul unei balamale, la aceasta vin adaugate si doua suruburi, in acest caz, se va introduce functia bucperbuc(CodProdus, cantitate)
TipArticol - util pentru a schimba manerul folosit la o ferestra/usa. Poate fi selectat la Maner, Broasca sau Cremon. Pentru a evita coliziunea intre un montant si partea din spate a broastei se poate seta la fiecare broasca: Tip Articol - Broasca, se introduce inaltimea manerului, raportata la cota de falt a cercevelei de jos iar la Evitare Bandou se introduc cotele de evitare in plus si in minus fata de cota manerului, in milimetri (-200 | 150). Daca montantul se pozitioneaza in zona de evitare, zona de imbinare montant - cercevea apare marcata cu rosu: Inaltimea manerului poate fi schimbata de pe desen si se transmite in comanda numerica pentru utilajele automate - centre de prelucrare.
Cercevele Acceptate - daca nu este completat, articolul se va folosi la toate cercevelele. Se poate scrie o lista cu cercevelele la care se va articolul curent iar daca cerceveaua folosita nu este in lista, la ofertare, va apare urmatorul mesaj: Articolul de Feronerie ............... nu este definit pentru cerceveaua ................
Meniul Diverse:
- Import articole - importa articole din alt fisier care obligatoriu va avea numele ArticoleFeronerie.cds ;Dupa selectarea fisierului din care se va face importul de articole apare fereastra de unde se pot prelua toate articolele sau doar articolele din anumite serii. - Copiaza denumirile in seturi - descris mai sus - Creaza grupa articole - creaza o grupa noua de articole - Verifica articolele din grupe - efectueaza o verificare a articolelor - Exporta in format Exel - exporta articolele intr-un fisier Exel |