Raspunsuri la intrebari frecvente |
Top Previous |
Q: La pornirea winarhi-ului imi apare mesajul de mai jos:
A: Acest mesaj, în general, apare când cheia de protecţie nu este introdusa în calculator sau nu este aprins ledul cheii. La prima introducere a cheii, ledul se poate aprinde cu oarecare întârziere, până când sistemul de operare instalează driverii HID.
Ca şi verificare suplimentară că ceva nu este în regulă cu cheia de protecţie, puteţi instala manual driverii HASP şi apoi, introduce în orice browser de internet, adresa: localhost:1947/_int/devices.html şi browser-ul ar trebuii să vă afişeze o pagină cam ca cea de mai jos în care este listată cheia HASP din calculator. Dacă această pagină nu apare, ceva blochează accesul la cheie şi va trebui dezinstalat programul care blochează portul cheii. Dacă pagina apare, dar în lista nu aveţi nici o cheie, înseamnă ca nu e băgată cheia USB în calculator.
Q: Am instalat Winarhi, dar la pornire imi da următoarea eroare:
A: Va trebui să încarcaţi o bază de date. După ce daţi OK la mesajul de mai sus, Winarhi vă va cere calea către baza de date. Baza de date conţine profile, feronerie, umpluturi, accesorii, etc şi este necesară rulării programului. Baza de date este un fişier cu extensia wa8 sau wa8b.
Q: Nu pot previzualiza unele documente din lista de documente.
A: Pesemne ca licenţa pe care aţi achiziţionat-o nu conţine modulele pentru documentele respective. Contra cost, puteţi pune respectivele module. Vă rugăm să ne contactaţi.
Q: Nu am acces la unele facilităţi sau meniuri din bara de meniuri.
A: Sunt două posibilităţi: ori licenţa pe care o aveţi limitează accesul la respectivele meniuri, ori baza de date este protejată. Pentru o altă licenţă vă rugăm să ne contactaţi iar pentru deblocarea bazei de date vă rugăm să contactaţi proprietarul bazei de date.
Q: Când încerc să previzualizez diverse documente, îmi dă eroarea : "Canvas does not allow drawing!"
A: Pesemne că imprimanta default a sistemului de operare, nu este instalată corespunzator. |